منتديات دموع البابا

بسم الاب وبن والروح القدس اله واحد امين

اهلا بيكم اخواتى فى منتداكم دموع البابا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات دموع البابا

بسم الاب وبن والروح القدس اله واحد امين

اهلا بيكم اخواتى فى منتداكم دموع البابا

منتديات دموع البابا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام مسيحية/ترانيم/كليباتى/برامج/صور مسيحية متنوعة/واخرى

يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2 يابنتي ابنك مش عيان Designedbywithlove2

2 مشترك

يابنتي ابنك مش عيان

صديق البابا
    صديق البابا
    المشرف العام
    المشرف العام

اختر مزاجك اختر مزاجك : يابنتي ابنك مش عيان 752917407
    تاريخ الميلاد02/04/1986
    38

يابنتي ابنك مش عيان Empty يابنتي ابنك مش عيان

مُساهمة من طرف صديق البابا الأحد 11 أبريل 2010 - 16:25

ابنتي ابنك مش عيان

رسالة من : بورسعيد المنطقة الصناعية ( ج . ت . س )
    تقول صاحبة الرسالة :

كان ابني الاكبر هاني مريض و درجة حرارته مرتفعة و حين عرضته على كبار الاطباء في بورسعيد قرروا ان اللوزتين ملتهبتين و لابد من اجراء جراحة عاجلة جدا و الا ستسبب الآلام روماتزمية في القلب و اصبحت انا في حيرة شديدة ... زوجي ( والد الطفل ) مسافر ...

هل آخذ القرار بمفردي دون وجود زوجي ؟!! ام انتظر حتى يعود زوجي ... و كيف انتظر و هناك خطورة على ابني ... و لست ادري ماذا افعل و كانت الدنيا تدور بيّ ...

فلم اجد امامي الا عناية الله الواسعة و صلاة البابا كيرلس فوقفت امامه ابكي و اقول له : انت يا سيدنا بتعمل معجزات مع ناس كتيير في امريكا و استراليا و فرنسا ... و كل يوم بنسمع عن عمل الله بشفاعاتك ... اذكر ابني ... اشفع في ضعفي يا بابا كيرلس ...

و لما كنت ابكي كثيرا نمت ... و اذ في حلم أرى البابا كيرلس يقول لي : يا بنتي ابنك مش عيان ... و بلاش توديه للدكتور ...

و لما استيقظت في الصباح وجدت ابني نزل من السرير و بيلعب ... سألته ايه اخبار الحرارة ... فقال انا كويس ... انا مش عيان ... عدت به الى الطبيب مرة اخرى ...

و قام بالكشف عليه فلم يجد أثرا للالتهابات المزعومة ... فتعجب الطبيب و قال فيه سر في هذا الأمر ... ضحكت ... لأنه لن يعرف السر الا اذا عرف البابا كيرلس ...

كانت هذه المعجزة و ابني عمره 8 سنوات و هو الآن عمرع اثنتين و عشرين سنة ...

شفاعة البابا كيرلس العظيم تكون معنا ...

و صدق و لابد ان تصدق

صدق و لابد ان تصدق
    الجزء الحادي عشر
    القس يؤأنس كمال
    fady_matrix
    عضوء جديد
    عضوء جديد

يابنتي ابنك مش عيان Empty رد: يابنتي ابنك مش عيان

مُساهمة من طرف fady_matrix الجمعة 16 أبريل 2010 - 11:00

شكرا يا صيدق البابا

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024 - 3:31