منتديات دموع البابا

بسم الاب وبن والروح القدس اله واحد امين

اهلا بيكم اخواتى فى منتداكم دموع البابا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات دموع البابا

بسم الاب وبن والروح القدس اله واحد امين

اهلا بيكم اخواتى فى منتداكم دموع البابا

منتديات دموع البابا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام مسيحية/ترانيم/كليباتى/برامج/صور مسيحية متنوعة/واخرى

كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Designedbywithlove2

كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده

دودو حبيبة يسوع
    دودو حبيبة يسوع

اختر مزاجك اختر مزاجك :  كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده 313828530
    تاريخ الميلاد15/03/1993
    31

كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده Empty كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده

مُساهمة من طرف دودو حبيبة يسوع السبت 9 فبراير 2013 - 22:40

كلمات ترنيمه كبير العيله للبابا شنوده
    Idea Idea
    متخيلتش مرة تسبنى متصورتش لحظة فراقك وهيوحشنى كل كلامك مصر بجد حزينة عشانك كلنا عايزينك ويانا سايب ناس رافضين يسبوك ماسكين فيك عشان انت ابونا وكل ولادك بيحبوك
    Exclamation Exclamation
    **انت كبير العيلة بتاعنا ماشى وسايب حمل تقيل بس الهنا اكيد هيعزى كل قلوب المصريين
    Exclamation Exclamation
    انا مش قادر لسه اجمع حاسس بس ان انا مخضوض لما بشوف عنك او اسمع بيقوله انك مش موجود حاسس ان دا حلم اكيد ازاى يعنى هتبقا بعيد مين هيقول الوعظة مكانك مين هيصلى معانا العيد
    Exclamation Exclamation
    **انت كبير العيلة بتاعنا ماشى وسايب حمل تقيل بس الهنا اكيد هيعزى كل قلوب المصريين
    Exclamation Exclamation
    كنت امين لنهاية الخدمة .. كنت الوتد الساند لينا كان النفس الخارج منك بركة و نعمة كبيرة علينا ... علمتنا نسكت في الشدة و نسيب ربنا اللي يقول.. اقوي كلامك قلته في صمتك ورتنا في الصمت حلول
    Exclamation Exclamation
    Exclamation Exclamation
    انت هتوحش عيني و قلبي لكن هلاقيلاك بصمات هفضل حاطط صورك جامبي و شايل ليك جوايا حاجات .. ليك كلمات عمري ما هنساها مهما يعدي عليا سنين و كلو للخير ذي ما قلت و ربنا موجود لينا معين
    Exclamation Exclamation
    Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Suspect Suspect Suspect Suspect

elephant

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 29 مارس 2024 - 2:14