منتديات دموع البابا

بسم الاب وبن والروح القدس اله واحد امين

اهلا بيكم اخواتى فى منتداكم دموع البابا

افلام مسيحية/ترانيم/كليباتى/برامج/صور مسيحية متنوعة/واخرى

يعني ايه بابا

شاطر
    نور القمر
    عضوء جديد
    عضوء جديد

اختر مزاجك اختر مزاجك :
    تاريخ الميلاد05/02/1992
    26

يعني ايه بابا

مُساهمة من طرف نور القمر في الخميس 20 ديسمبر 2012 - 23:58

يعني ايه بابا
    ----------------

• يعني تفتكر وانت صغير اما كنت تنام علي الكنبه و...يجي باليل يشيلك يوديك أوضتك

... • يعني يدخل عليك باليل وانت نايم عشان يطمن اذا كنت متغطي كويس ولا يغطيك

• يعني تصح باليل وتبقي مكسل تقوم من مكانك .. فتنادي عليه وتقوله بابا عايز أشرب

• يعني تقوله عايز اطلع رحله مع أصحابي .. يقولك مينفعش .. تقوم تزعل .. يجي وراك بعدها بشويه ويبوس راسك ويقولك خلاص ولا تزعل

• يعني اما تخرج معاه .. تمشي معاه متعلق في ايده زي ما كنت بتمشي وانت صغيره

• يعني تفتكر اما كنت صغنتوت لسه وكان شايلك علي كتفه .. والدنيا عماله تمطر عليكم

• يعني تبقي قاعد في البرد رجلك متجله وتيجي تقعد جنبه وتحط رجلك علي رجله عشان يدفيهالك .. وهو يهزر ويقولك امك ثم امك ..يلا روح عند ماما

• يعني أما يبقي عندك فار في البيت تتلموا كلكم في أوضه .. وتسيبوه هو لوحده مع الفار لحد ما يموته

• يعني أما تبقي عريس تلاقيه قاعد بيتكلم عنك وفخور بيك ويحسسك ان مفيش حد في الدنيا عنده ابن زيك

• يعني أما تزعله وتشد معاه في الكلام .. وتروح بعدها تقوله بابا أنا اسف .. يقولك حبيبي أنا عمري ما ازعل منك

• يعني يوم جوازك .. تشوفه في وسط فرحته بيكي دموع مقدرش يمنعها عشان خلاص مش هتبقي معاهم في البيت

• يعني يوم اما يعرف أن مراتك حامل وانك هتجيب نونو يبقي فرحان أكتر منك ذات نفسك

• يعني ساعة ولادته تلاقيه واقف بره هيتجنن وعمال يدعي ويصلي ربنا يقوم مراتك بالسلامه

• يعني يبقي فرحان بابنك أو ببنتك وسايب اللي وراه ورايح جاي يلعب معاه

• يعني الحنان والحب والامان

• يعني ربنا يخليهم لينا ويحفظهم ويقدرنا علي رضاهم

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 17 ديسمبر 2018 - 21:24